BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 2 March 2011

About ME~ Petak ??

ahaha... adoi ... nie 1st time aku wat blog.. haha...

1st aku nk citer sal diri aku ... ahaha... nama aku Amirul Haziq B. Mohd Ghazali ... aku berasal dari Kelantan ...

ho sek 03 lah nie .. ahhaa.. family aku berasal dari kelantan gak .. so mmg anak jati kelantan lah ..

aku stay at Kuala Lipis, Pahang lepas beberapa bulan aku lahir sampai skrg .. ahaha..

time skolah rendah aku sekolah kt SEKOLAH KEBANGSAAN WAN IBRAHIM ....

time skolah menengah aku skolah kt SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN CLIFFORD ..

aahaha... start dari 1st day aku masok SMKC aku dapat pggln PETAK ... hoho... toing3..

gelaran 2 diberi sbb dulu badan aku gemok .. and style rmbot aku pulak mmg petak habis lah .. ahahaha...

so lau tengok dari jauh mmg nmpk macam petak lah bentuk aku nie ... ahahaha....

tapi .. ahaha ... ada gak lah peristiwa itam nya ... almaklumlah lau da gemok 2 mesti lah mangsa buli nye .. ahaha..

tapi .. aku bersyukur sbb aku dibuli time 2 ... so aku start belajar supaya x kene buli dah ... ahaha...

and Alhamdulillah yg buli aku dulu semua ok dengan aku skrg .. ahaha...

huh ...  aku pown da xtaw nk kata apa .. btw ... huh .... selamat berkenalan semua ... ahaha.. ~daaa...

assalamualaikum ..!!!

p/s : ain , azzah  aku da wat da blog mcm yg kau org soh ... aku xtaw lah nk wat pa ...

0 comments: