BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 3 March 2011

~THE time of my LIFE at K.L~

   ahaha... nie sbnrnye pengalaman 1st time aku pegi K.L gn member ... hurm .. aku pegi dengan epi ... atau nama panjang nye MOHD FIKHRI B. ZULKIPLY... perancangan nya kiteorg pegi 4 org ... tapi si dua makhluk yg dua 2  x jadik pegi atas alasan yg tertentu .. muahaaha... dua org 2 IQBAL AFIFI & NUR AMALI ...

   at 1st hajat kiteorg pegi K.L nk pegi tengok member bek aku MOHD NUR HAZIQ atau lebih dikenali dengan bonc / cloud 9 & yg terbaru JOHN... hahaha... e`eh yea ke... dya nie at 1st nk g audition A.F tapi atas sebab berbagai masalah datang menimpa so x jadik... and then aku gn epi call aniq <bukan nama sebenar>  and kiteorg stay kt umah dya 2 ari .. ahaha... kiteorg pown pegi lah merewang-rewang di bandar K.L 2 dan menemui pelbagai ragam manusia ...

  siap merewang kiteorg poe lah ke umah akak aniq kt bukit antarabangsa... malam 2 ... kiteorg kuar g danau dengan payed and jijo <dua2 bukan nama sebenar> and membeli-belah pakaian2 yg boleh dimarketkan dekat lipis nie .. ahaha...

 then sebelum balik 2 ... kiteowg dan lagi lepak dekat kedai 'GENJI' .... abis lepak balik tido x sedar pew dah ... esokkan nye kiteorg g mandi-manda dekat swimming pool and da siap aniq bawak kiteorg dekat B.B , PAVILION & agi 1 aku lupa ... lepak2 dekat pavilion dan lah berposing sat ...

...

...and then... kiteorg pown da siap rewang2 sume kiteorg nek lrt ke pekeliling.. sblm nek 2 kiteorg nmpk lah sorang amoi nie .. adoi... seksa tengok dya ... pakai skirt x pakai belt .. pastu dya nek tangga paham2 lah apa yg jatuh ... pastu lrt smpai and kiteorg teros gerak ke pekeliling.. da sampai tunggu punya tunggu bas akhirnya smpai...then kiteorg salam2 gn aniq and nek bas then sampai ke K.LIPIS.. AHAHA... toing3 ... thats all ...

p/s: huh .. aku da x taw nk tulis apa nie ..    anyway thx 2 muhammad anif b. azami <aniq> sbb bwk aku n epi jalan2 rewang2 K.L !!

thx 4 da reading .. hope u all enjoy even not great.. ok.. assalamualaikum..

0 comments: